Największą naszą zaletą jest doświadczenie i posiadana wiedza, która zdobywana przez lata w połączeniu z umiejętnościami zaowocowała najwyższym poziomem świadczenia usług.
Jesteśmy dumnymi posiadaczami osprzętu pierwszej klasy, dzięki któremu możemy z czystym sumieniem zagwarantować m.in. precyzję i dokładność, od których zależy efekt końcowy.
Sam osprzęt nie da nigdy tak wspaniałego efektu końcowego, jeśli nie zostanie połączona z rzetelnym wykonaniem przez osobę, której pasją jest perfekcjonizm w tym co robi.
Jesteśmy zespołem ekspertów specjalizujących się w naprawach używając technologii bezlakierowej naprawy wgnieceń (ang. PDR). Od osoby dokonującej napraw metoda ta wymaga właściwego specjalistycznego oprzyrządowania, ogromnego doświadczenia, finezji, wysokiej kultury pracy, jak również wytrwałości, precyzji działania i pewnej ręki.Naprawa (inwazyjna) odbywa się na zasadzie ”masowania” od wewnątrz blachy w celu przywrócenia jej pierwotnego kształtu, lub przy pomocy techniki klejenia (metoda bezinwazyjna) wykonywanego specjalnym oprzyrządowaniem i specjalistycznym klejem o bardzo wysokim stopniu kohezji i adhezji . Obie techniki nie pozostawiają żadnych śladów naprawy i są całkowicie bezpieczne dla pojazdu. Nie występuje tu żadna ingerencja palnikiem.
Wgniecenie, w którym nie została uszkodzona powierzchnia lakierowa nadwozia może być przywrócone do stanu pierwotnego bez konieczności udziału blacharza i lakiernika za ułamek tego, co trzeba by wydać by pojazd naprawić metodami tradycyjnymi (w niektórych przypadkach oszczędności sięgają nawet siedemdziesięciu procent). W okresie letnio-jesiennym o silnym nasileniu gradobicia w Niemczech czy Szwajcarii technologia ta pozwala zaoszczędzić właścicielowi drogiego samochodu lub jego ubezpieczycielowi nawet kilka tysięcy euro, a naprawa w niektórych przypadkach może być przeprowadzona w zasadzie odrazu, bez utraty kontaktu wzrokowego z pojazdem.